-->

lauantai 11. joulukuuta 2010

The Radio Dept. - Never Follow Suit

Minulla on muutamia isoja/pieniä ja tärkeitä/merkityksettömiä ongelmia.

1. Tänään Tampereella radioiden soittolistoista tohtoriksi väittelevä henkilö ei ymmärrä radioiden soittolistoja.
2. En ole vieläkään hankkinut uusia Converseja.
3. Vuorokausirytmini kiepauttaminen kahdellatoista tunnilla ympäri ei olekaan niin helppoa kuin olin ajatellut.
4. Minun pitäisi leitata 30 minuutin haastattelusta 20 minuuttia pois, mutten tiedä mitkä 20.
5. Uuden tietokoneeni näytönohjain ei ehkä olekaan se, joka tuotekuvauksessa luki, mutten ole varma asiasta.
6. Yksi lempipaidoistani on ollut jo vuoden unohtuneena yhdelle kaverilleni.
7. Turhan useat kirjoittajat perustavat yhä harrastuksensa/työnsä hype-backlash-dikotomialle.
8. Sohvamme viettää alaspäin, mutta uusi on kallis ja vauvaperheessä epäkäytännöllinen (kun koko ajan pitäisi varoa).
9. Jokainen tuntemani ihminen vihaa minua (just kidding, this is not that kind of a blog).
10. Minun pitäisi lukea vähän kirjoja, mutta ne ovat liian paksuja.
11. Pitäisi olla joviaali eikä pilata toisten iloa...
12. ...mutta silti säilyttää oma näkemys ja omat tavoitteet.
13. Kylmäkärrylle ei vieläkään ole kunnon paikkaa.
14. Olen epätietoinen siitä, onko t-paitojen v-kaula-aukkojen comeback jo niin vanha juttu, että ne menevät kohta pois muodista.
15. En osaa päättää lempibiisiäni Radio Deptiltä vuoden parhaat kappaleet -listalleni.

The Radio Dept. - Never Follow Suit from Jens Henricson on Vimeo.


(edit. BONUSKYSYMYS! Pitäisikö minun ajaa partani pois?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...