-->

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

The National - Conversation 16 (new video)


Siihen nähden kuinka paljon ihmiset rakastavat The Nationalia, olen kuunnellut yhtyettä aivan liian vähän. Enkä oikein edes tiedä syytä. Olen pitänyt jokaisesta kuulemastani kappaleesta ja ns. tiedän sen olevan aikamme hienoimpia bändejä. Ja toki olen rullannut High Violetia taustalla ja youtubettanut vanhempia biisejä ja niin edelleen.

Mutta vähän samalla tavalla kuin digiboksimme kovalevyllä makaa tällä hetkellä kaikki kymmenen katsomatonta Pasificin jaksoa, en ole jaksanut keskittyä The Nationaliin, koska olen odottanut hetkeä, jolloin minulla on aikaa siihen. Nyt olen neljän viikon talvilomalla ja aikaa pitäisi olla. Ja kuin taikaiskusta MTV premierää tänään bändin uuden videon kappaleesta Conversation 16. Nyt lienee hyvä aika aloittaa.

Conversation 16:n videossa Silver City = White House. Aika järkevää.


2 kommenttia:

  1. Katoin tän kans enkä tajunnu yhtään mitään. Mut hei, ainakin Flight of the Conchords ja MadMen represent!

    VastaaPoista
  2. Joo ajattelin aluksi jotenkin tulkita tätä videota, mutta ehkä se vain on. Biisi on kyllä aika juuttaan hyvä, näin entry level thenationalistin korvilla kuultuna.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...